|
|
Hvad gør vi Processen starter altid med en uforbindende samtale med ledelsen. Vi vil gerne høre virksomhedens historie, samt have et indblik i den øjeblikkelige situation og en fornemmelse af, hvor man vil hen. Hvis vi på den baggrund mener, vi kan tilføre virksomheden værditilvækst ved et samarbejde, vil vi indledningsvis sætte virkeligheden ind i vores koncepter og skitsere en konkret fremgangsmåde. Det kan sagtens være, at opgaven i den enkelte virksomhed er mere specifik, og at vi derfor peger på et konkret løsningsforslag. Det kan måske være sælgertræning, markedsføringsplanlægning, indførelse af nyt kundehåndteringssystem, coaching af ledere eller andre tiltag Hvis vi enes om at forsætte herfra, udarbejdes en konkret procesplan for samarbejdet, der fortæller hvem-der-gør-hvad, og hvad det forventede output bliver. Disse ting fastholdes i en aftale mellem os og virksomheden, så der aldrig er tvivl om, hvad der skal gøres, og hvad det koster. Sådan har vi gjort i mere end ti virksomheder siden 1999:
Kundeudtalelse: "Vi fik virkelig rettet vor virksomhed ind på en kurs, der sigter direkte mod fremtidens behov på vore markeder" Adm. direktør Anders Baastrup, Standard Systemer -en virksomhed i Altikon-gruppen Citat: "Tak for et godt og åbent møde. Det var fint at hilse på din virksomhedskonsulent. Det lyder som om du har fået et stort udbytte af samarbejdet. Jeg har gennemgået den udleverede driftsbalance pr. juli 2002, der udviser en fornuftig udvikling i omsætningen og driften af forretningen....." Kundechef i BG Bank, sendt til en af mine kunder efter møde
|
Send e-mail til fj@cfjensen.dk med spørgsmål eller kommentarer om dette Web-sted.
|