Startside

Hvad gør vi
Forretningsplanlægning Hvad gør vi Projektledelse Generationsskifte Midlertidig ledelse Hvem er vi Partnere Kontakt

 

 

Hvad gør vi

Processen starter altid med en uforbindende samtale med ledelsen.

Vi vil gerne høre virksomhedens historie, samt have et indblik i den øjeblikkelige situation og en fornemmelse af, hvor man vil hen.

Hvis vi på den baggrund mener, vi kan tilføre virksomheden  værditilvækst ved et samarbejde, vil vi indledningsvis sætte virkeligheden ind i vores koncepter og skitsere en konkret fremgangsmåde.

Det kan sagtens være, at opgaven i den enkelte virksomhed er mere specifik, og at vi derfor peger på et konkret løsningsforslag. Det kan måske være sælgertræning, markedsføringsplanlægning, indførelse af nyt kundehåndteringssystem, coaching af ledere eller andre tiltag 

Hvis vi enes om at forsætte herfra, udarbejdes en konkret procesplan for samarbejdet, der fortæller hvem-der-gør-hvad, og hvad det forventede output bliver.

Disse ting fastholdes i en aftale mellem os og virksomheden, så der aldrig er tvivl om, hvad der skal gøres, og hvad det koster.

Sådan har vi gjort i mere end ti virksomheder siden 1999:

Stor offentlig virksomhed i sundhedssektoren
en flytte- og transportforretning med 20 ansatte
en guld- og sølvvarefabrik
en elektronik udviklings- og produktionsvirksomhed
en producent af journalsystemer til sundhedssektoren
en virksomhed der tilbyder specialiserede kataloger over Internettet.
en handelsvirksomhed med gulv, enteriør og solafskærmning
en IT-servicevirksomhed
en detailvirksomhed på extremsportområdet
en engrosvirksomhed med sæsonvarer
en VVS virksomhed i opstart
en leverandør af arkivløsninger
en leverandør af hardware til detailsektoren

Kundeudtalelse:

"Vi fik virkelig rettet vor virksomhed ind på en kurs, der sigter direkte mod fremtidens behov på vore markeder"

Adm. direktør Anders Baastrup, Standard Systemer

-en virksomhed i Altikon-gruppen

Citat:

"Tak for et godt og åbent møde.

Det var fint at hilse på din virksomhedskonsulent. Det lyder som om du har fået et stort udbytte af samarbejdet.

Jeg har gennemgået den udleverede driftsbalance pr. juli 2002, der udviser en fornuftig udvikling i omsætningen og driften af forretningen....."

Kundechef i BG Bank, sendt til en af mine kunder efter møde

 

 

 

 

Send e-mail til fj@cfjensen.dk med spørgsmål eller kommentarer om dette Web-sted.
Senest opdateret: 22. januar 2003